הלינץ' בזוג המאורס: תביעה של מיליונים נגד המחבלים

ישראל רובין 1 Comment on הלינץ' בזוג המאורס: תביעה של מיליונים נגד המחבלים

בני הזוג אנטמן אשר נפצעו בלינץ' בהר הזיתים בירושלים כאשר חזרו ממסיבת האירוסין שלהם הגישו תביעה אזרחית של כ-2,000,000 ₪ כנגד המחבלים אשר ביצעו את הלינץ'. עו"ד חיים בלייכר: "נעשה הכל כדי לגבות את המחיר הכבד ביותר שניתן מאותם טרוריסטים"

בית המשפט. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אביה ושחר אנטמן אשר הותקפו בלינץ' לפני כשנתיים לאחר שחזרו ממסיבת האירוסין שלהם בבית החושן בירושלים הגישו באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו תביעה אזרחית בבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד המחבלים נואף אבו אלהווא ורמי סאלח אל דין שהשתתפו בלינץ' בסך 1,950,000 ₪.

המחבלים הורשעו בבית המשפט המחוזי בירושלים בחודש יוני 2022 במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליהם 5 ו-7 שנות מאסר. הפרקליטות ערערה על עונשם של המחבלים לבית המשפט העליון והוא הוחמר ל-6 ו-9 שנות מאסר.

בתביעה אותה הגיש עו"ד בלייכר פירוט אודות הנזק שנגרם להם כתוצאה מהאירוע ופירוט אודות הכאב והסבל שחוו, ועדיין חווים, בעיקר במישור הנפשי, בעקבות האירוע. במסגרת התביעה מבקשים הנפגעים מבית המשפט להשית על המחבלים גם פיצויים עונשים, בשל העובדה כי המחבלים גרם להם את הנזקים מתוך מניע גזעני-לאומני (טרור).

נזכיר כי הלינץ' הקשה אירע כשנתיים, בדרכם חזור ממסיבת אירוסיהם נחסם רכבם ע"י פורעים ערבים אשר החלו לזרוק עליהם סלעים ואבנים. אביה יצא מהרכב וספג מכות, אבנים ואף נדקר בגבו. שחר הצליחה להימלט ולחבור למשטרה, ואביה הפצוע הגיע אליהם אף הוא. הוא פונה לבית החולים שערי צדק, אושפז ונזקק לטיפול רפואי ממושך.

עו"ד חיים בלייכר מסר לאחר הגשת כתב התביעה: "הטרור האסלאמי פועל כל העת לעורר בהלה ולפגוע במורה קשה ואכזרית באזרחי ישראל. אנו נעשה הכל כדי לגבות את המחיר הכבד ביותר שניתן מאותם טרוריסטים. כל אחד שהשתף בלינץ' האכזרי צפוי לקבל תביעה מסוג זה. לאחר שליווינו את ההליך הפלילי בדרישה לענישת מאסר מחמירה אנו מקווים בדרך זו של פגיעה בכיס לתרום את חלקנו במלחמה להרתעת הטרור".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רוצחים כאלה צריכים לקבל עונש מוות !
    איך שפטו אותם ל6 ו 9 שנים?????
    זה רק מראה למה חייבים את הרפורמה המשפטית!!!